Oh my Buddha - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Denise - WaarBenJij.nu Oh my Buddha - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Denise - WaarBenJij.nu

Oh my Buddha

Blijf op de hoogte en volg Denise

12 Oktober 2013 | Thailand, Bangkok

Morning Bitches!

BANGKOK

Een weekje geleden was de dag daar. Dierendag! Terwijl iedereen z'n huisdier(en) aan het vertroetelen was stond ik met kriebels in m'n buik bij Schiphol. Nog steeds niet beseffend wat me te wachten stond stapte ik blij het vliegtuig in. Na een flinke vlucht met hoofdpijn,buikpijn en een zere nek en rug later stond ik dan ein-de-lijk in Bangkok baby!

De hele reis had ik al twee Nederlandse jongens gezien, herkenbaar aan het etos plastic tasje. Ik sprak ze aan op de airport en ze kwamen uit Den Haag..een babbeltje over het teejater (ernstig dit) & een visumstempel later zaten we als drie blij kindjes joelend van blijdschap & ongeloof in de taxi op weg naar Khao San.

Veel mensen raadde me aan om snel weer uit Bangkok te vertrekken vanwege drukte&chaos, maar oh my Buddha ik vind het leuk daar! Ben er vier dagen gebleven en nog steeds heb ik niet alles kunnen doen/zien wat ik wilde doen. De meeste tempels heb ik wel al gezien. De ping-pong show, schorpioen eten, dansen met de Thaise jeugd en tranen gelachen met een ADHD Taxichauffeur kan ik op m'n lijstje zetten. (die laatste had je bij moeten zijn) Oh en de biketour van Ko heb ik natuurlijk als 100% kaas zijnde ook gedaan! Scheuren door Chinatown en de plantages van Bangkok.

Contact leggen gaat hier net zo makkelijk als je handen wassen. Echt bizar makkelijk! Nog geen moment alleen geweest maar toch moet ik wel wennen aan het alleen zijn. Tot nu toe gelukkig wel elke keer fijne mensen om me heen dus so far, so good


Even wat plannen verder uitwerken nu, jullie succes daar!

Love D.

  • 12 Oktober 2013 - 09:55

    Rianne:

    Buufke,

    Heerlijk om op zaterdagochtend met een bakkie thee jouw verhaal te lezen....
    Goed om te lezen dat je aan het genieten bent.

    Ik benieuwd naar je volgende verhalen en foto's.

    Have fun!

    Liefs Rianne

  • 12 Oktober 2013 - 11:51

    Pap En Mam:

    Hoi lieverd,
    Wat geweldig om de enthousiaste verhalen van jou te lezen.
    Je bent pas een week weg en je hebt nu al zoveel meegemaakt.
    Super!
    Geniet nog maar een poosje verder. We zijn wel erg benieuwd naar foto's.

    Liefs, pap en mam

  • 12 Oktober 2013 - 12:01

    Isabelle:

    Liefje!

    Wat leuk om je verhalen te lezen, wat heb je al een hoop gedaan zeg!
    Het is niet moeilijk om uit je verhaal op te maken dat je het naar je zin hebt :)

    Geniet er van meis
    Kuss xx

  • 12 Oktober 2013 - 12:09

    Andrew:

    Lekker bezig, draakje! Fijn te lezen dat het goed bevalt. :) Met smart wacht ik op je volgende blog!

    Enjoy! X

  • 12 Oktober 2013 - 12:46

    Patrick:

    Nice blogje! Ik wil ook weer naar BKK! Ben benieuwd hoe je de kolossale full moon gaat vinden!
    Veel plezier!
    Kiss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Denise, 24 lentes jong. Lichtelijke sportfanaat, ongeduldig en gek op droge/sarcastische humor. Momenteel genietende van het werkloze leven als afgestudeerde student in mediamode styling. Heeft wat reizen betreft alleen ervaring in hysterische stedentrips met vriendinnetjes en dus zero ervaring in lange reizen met alleen mijzelf als gezelschap..

Actief sinds 31 Aug. 2013
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 4074

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2013 - 30 November -0001

Zuidoost Azië

Landen bezocht: