Take it slow - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Denise - WaarBenJij.nu Take it slow - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Denise - WaarBenJij.nu

Take it slow

Blijf op de hoogte en volg Denise

09 November 2013 | Laos, Vangviang

Sabaidee vanuit Vang Vieng, Laos!


Terwijl jullie genieten van het weekend zit ik hier al ruim een uur gefrustreerd te wezen in de warmte hier, om eeeven 'snel ' een simpel, kort bericht hier te posten. De reden dat ik geen updates heb gedaan is vanwege de trieste verbinding met wifi...Het is er gewoonweg niet of de wifi valt continue weg. Ook die rot insecten vallen me constant lastig aangezien ze dol op me zijn...andersom alleen wat minder.

In Sukhothai was ik bezig met een post maar moest het onderbreken omdat ik zo'n last had van muggen dat m'n voeten en armen zelfs opgezwollen waren. Charmant. Maar buiten slome wifi en irritante muggen is alles nog steeds vrijheid-blijheid hier.
Zodra ik weer met normale snelheid met de buitenwereld in contact kan komen zal ik een aantal updates geven!

Dus dat.

Liefs D.

  • 09 November 2013 - 12:14

    Andrew:

    Fijn om weer iets van je te lezen, en dat je hemel en aarde beweegt om even iets te posten haha. Minder om te horen dat de insecten dol op je zijn, maar ach dat mag de pret niet drukken aldaar (I hope!).
    Geniet ervan dame!

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Denise, 24 lentes jong. Lichtelijke sportfanaat, ongeduldig en gek op droge/sarcastische humor. Momenteel genietende van het werkloze leven als afgestudeerde student in mediamode styling. Heeft wat reizen betreft alleen ervaring in hysterische stedentrips met vriendinnetjes en dus zero ervaring in lange reizen met alleen mijzelf als gezelschap..

Actief sinds 31 Aug. 2013
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 4082

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2013 - 30 November -0001

Zuidoost Azië

Landen bezocht: