Dus dat - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Denise - WaarBenJij.nu Dus dat - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Denise - WaarBenJij.nu

Dus dat

Blijf op de hoogte en volg Denise

11 Maart 2014 | Thailand, Bangkok

Hoi!

Twee maanden radiostilte..iemand hier die dit nog leest?
zo ja dan zal ik je vertellen van de afgelopen maanden..

na Laos verbleef ik 3 weken in Cambodia vervolgd door een maandje Vietnam van zuid naar noord gedaan te hebben was het tijd om van Hanoi naar Manila te vliegen en de rest vd maand in de Filippijnen door te brengen. Na een maand weer terug naar Bangkok en de bus naar Koh Chang gepakt om 11 dagen vakantie te vieren en dus helemaal niets te doen behalve slapen en eten.

Terug naar Bangkok en het vliegtuig gepakt naar Myanmar en sinds gistermiddag weer terug in Bangkok om de komende maand te luieren op de Thaise eilanden.

Hoe is het daar bij jullie?

Love D.

• 11 Maart 2014 - 07:00

Laura:

Zo, dit is nog eens een samenvatting ;) Ga lekker genieten op de Thaise eilanden!! X

• 11 Maart 2014 - 08:20

Andrew:

Dit is echt een 'dus dat' verhaal. Lekker bezig, draakje. Ga lekker genieten op de Thaise eilanden!

Hier alles prima hoor! Nog geen winter gehad, de zomer is al een soort van begonnen. Heer-lijk!

Kus!

• 11 Maart 2014 - 08:30

Denise Herself:

Ghehe..Ja ik dacht laaater geen hond die hier kijkt en ik heb betere dingen te doen ;)
    Er moet hier aan een tintje gewerkt worden..na 5 maanden nog steeds blank.

Ik hoorde van het goede weer daar, mazzelaars! wat zal de zomer tegen vallen dan..ik hoop het niet want dan ga ik huilen.

Kussie

• 11 Maart 2014 - 08:50

Elles:

Hahaha zo dat is zeker een samenvatting ;)!! Ik las uw verslagen heel trouw, leuk om te lezen wat je meemaakt.. Maargoed, weet iig een beetje waar jd bent geweest ;)! Ga lekker genieten en aan je tintje werken ;)!

Zag nog een aantal mooi foto's op fb voorbij komen, ziet er heerlijk uit!

Xx

• 11 Maart 2014 - 08:52

Ginny:

Gaat goed! Dus dat.

• 11 Maart 2014 - 09:35

Heleen Verduijn:

Haha die Denise das lekker beknopt. Maar we volgen het zeker. Nu lekker genieten. Ben je mooi getint als hier de zomer begint. Geniet ervan meis!

Denise

Denise, 24 lentes jong. Lichtelijke sportfanaat, ongeduldig en gek op droge/sarcastische humor. Momenteel genietende van het werkloze leven als afgestudeerde student in mediamode styling. Heeft wat reizen betreft alleen ervaring in hysterische stedentrips met vriendinnetjes en dus zero ervaring in lange reizen met alleen mijzelf als gezelschap..

Actief sinds 31 Aug. 2013