Slapeloze nachten - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Denise - WaarBenJij.nu Slapeloze nachten - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Denise - WaarBenJij.nu

Slapeloze nachten

Blijf op de hoogte en volg Denise

04 Oktober 2013 | Nederland, Naaldwijk



'Lig wakker in mijn bed
Mijn hoofd vol met gedachten
De tijd tikt langzaam door
Slapeloze nachten'
-The Opposites-


Morning! Werkend Nederland zit lekker aan het ontbijtje met het bijbehorend krantje. Terwijl wij bij Huize van Dalen ons klaar maken om te vertrekken richting Schiphol. Hoera! Nog even wat kiekjes nemen, wat koffie achterover gieten, om vervolgens afscheid te nemen van elkaar...
(mam&pap nog bedankt voor het cadeau gister! Ik ga jullie heus wel missen)

Afgelopen maand genoeg afspraakjes gehad om van de meeste 'afscheid' te kunnen nemen. (lees- een knuffel en wat kusjes, snel,snel voordat de traantjes opkomen) Blijkt maar weer dat ik een slechte planner ben aangezien ik genoeg mensen helaas niet meer heb kunnen zien..Soms uhm heb ik dit hele gedoe misschien iet wat onderschat? Dokter afspraak hier, tandarts bezoekje daar, lenscontrole ertussen proppen en een kraambezoekje niet te vergeten! Afijn als het goed is heb ik al mijn meuk bij elkaar geraapt en in die joekel van een backpack weten te proppen..
Ik kan nog nét blijven staan. Nog steeds is het besef er amper dat ik vandaag dan écht ein-de-lijk zal vertrekken. Twee jaar ongeveer hiermee bezig geweest, er leek geen einde aan het wachten te komen. Zal bij aankomst op Thaise bodem wel anders zijn ;)

Bij deze dus nog even een snel berichtje, nogmaals heel erg bedankt voor alle lieve smsjes,belletjes,appjes en begroetingen etc! Heel fijn! Jullie succes hier met alles, jullie horen van me!

Love D.

  • 04 Oktober 2013 - 07:07

    Willeke:

    Lieverd! Een hele goeie reis en een onwijs mooie tijd gewenst! Eindelijk is de dag er dat jouw grote avontuur gaat beginnen!
    Geniet van alles wat je doet en ieder moment. Pas goed op jezelf! Kus xx

  • 04 Oktober 2013 - 08:06

    Simone:

    Super gaaf!! EIN-DE-LIJK is dan het moment daar.. Succes met afscheid nemen van je ouders vandaag. Een hele goeie reis en geniet van alle dingen die je daar gaat zien. Zo lang gewacht! veel plezier schatje!! Dikke kus en knuff -xoxo-

  • 04 Oktober 2013 - 09:00

    Ginny:

    Haha volgens mij heb ik je nu echt op alle mogelijke manieren succes en plezier gewenst!? Maar nogmaals lieffie, keihard knallen daar! Jouw naam is Henk, jij kan alles!! ;) Hele dikke knuffel

  • 04 Oktober 2013 - 11:01

    Andrew:

    Enjoy! En laat deze blog niet verwateren, draak! X

  • 07 Oktober 2013 - 05:14

    Denise Herself:

    Thanks boys & girls! ;)

    So far so good, hilarisch leuk hier en damn wat een heerlijk eten, Ciao!

  • 07 Oktober 2013 - 16:31

    Willeke:

    "Vind ik leuk"

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Denise, 24 lentes jong. Lichtelijke sportfanaat, ongeduldig en gek op droge/sarcastische humor. Momenteel genietende van het werkloze leven als afgestudeerde student in mediamode styling. Heeft wat reizen betreft alleen ervaring in hysterische stedentrips met vriendinnetjes en dus zero ervaring in lange reizen met alleen mijzelf als gezelschap..

Actief sinds 31 Aug. 2013
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 4073

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2013 - 30 November -0001

Zuidoost Azië

Landen bezocht: