why do you go away? - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Denise - WaarBenJij.nu why do you go away? - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Denise - WaarBenJij.nu

why do you go away?

Blijf op de hoogte en volg Denise

02 September 2013 | Nederland, Naaldwijk


“Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colors. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving.”


Puur reizen. Leven uit je backpack, low budget, tussen lokale bevolking, zonder auto of toeristenbussen maar in een longtail tussen de vissers, in een lokale hete bus tussen de kippen, eten langs de straat en kijken waar je terecht komt. Ja, dat is wat ik wel zo'n beetje wat ik in gedachten heb. Ik mag dan wel voor menig mens overkomen als 'modemeisje' maar aan aanpassingsvermogen geen gebrek. Tentje opzetten in de nacht, Samariakloof trotseren na een zatte nacht doorhalen, achterin de auto opgevouwen zitten in een yoga houding omdat je toch 'de kleinste van de groep bent'..been there done that.

Veelal kreeg ik de vraag;" Waarom? Waarom zo lang? Waarom alleen?"
Uh, waarom niet?
Een andere cultuur leren kennen, te zien en te proeven. Om mijn eigen wereld een beetje te vergroten. Om mezelf tegen te komen. Mijn breekpunt zoeken en vervolgens mezelf weer bij elkaar zien te rapen. Deze dingen zullen zeker gaan gebeuren. De vraag is alleen; wanneer? Wat is daar gek aan om dat te willen?

Enfin, volgende maand. Op vrijdag 4 oktober, zal ik dan ein-de-lijk vertrekken richting Bangkok met een overstap in Kuala Lumpur. Maar voorlopig heb ik nog genoeg te regelen en vooral te genieten van familie & vrienden!


liefs












  • 02 September 2013 - 09:57

    Ginny:

    Ik vind het nu al leuk je te volgen!!

  • 04 Oktober 2013 - 08:10

    Simone:

    Deze heb ik helemaal niet gekregen!! Je schrijft wel super leuk.. Idd leuk om je zo te volgen. En je bent idd een modepoppetje... HAHA maar het gaat je zeker lukken daar all by you self ;).. Kusiej

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Denise, 24 lentes jong. Lichtelijke sportfanaat, ongeduldig en gek op droge/sarcastische humor. Momenteel genietende van het werkloze leven als afgestudeerde student in mediamode styling. Heeft wat reizen betreft alleen ervaring in hysterische stedentrips met vriendinnetjes en dus zero ervaring in lange reizen met alleen mijzelf als gezelschap..

Actief sinds 31 Aug. 2013
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 4150

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2013 - 30 November -0001

Zuidoost Azië

Landen bezocht: